IRONMAN KALMAR

10. října 2015 v 12:00 | ironman |  závody
O Ironmanu Kalmar jsem slyšel, že to je pěkný a zajímavý závod a protože jsem na severu Evropy nikdy nebyl, rozhodl jsem se na tento závod vyrazit. Po prvním IM startu jsem v červenci potrénoval. Nejprve týden kvalitního plavání ve Slovinsku a pak hned týden s klukama z E triatlonu v Alpách. Hned druhý den po návratu jsem si dal na rozjetí Hamrman sprint.

Do Kalmaru jsme vyrazili tentokrát už ve středu, nejdřívě přes východní Německou na trajekt, což trvalo přibližně pět hodin. Dalších cca 6 hodin jsme se plavili přes Balt a zhruba v 19h už jsme si hledali volnou pláž u které přespíme. Ráno pak dojezd
do Kalmaru a PRO breafing. No je nás tu jak do mariáše.

Pak prezentace a hurá do campu. Druhý den už to je klasika. Rozjetí, rozplavání, check in a carboloading.

V sobotu vše probíhá v pohodě, žádný zádrhel a už stojíme s klukama ze Slovenska na startu. Vlny nevypadají vůbec lákavě, naskáčeme do vody, tentokrát jdeme s holkama společně. Po startu je nejtěžší dostat se z přístaviště ven. Vlny se vrací o zdi přístavu a je to docela blázinec. Až na první bojku se to moc netrhá, pak už jo a až do cíle plavání se trápím sám. Vlny jsou fakt velký a říkám si, jestli to vůbec dám, navíc se v tý motanici bojek mám docela problém vyznat a občas kufruju.
Připadá mi, že jsem ve vodě snad půl dne, ale zdání klame a při výlezu koukám, že to je jen 65 minut, to jde.

Depo proletím a už točím klikama co to jde. Abych pošetřil záda, zvedl jsem o pár cm hrazdu a taky jsem nasadil na Stevense disk. Je to přeci jen na rovině, mohl by pomoci. Vítr, který rozbouřil moře, neslábne a přejet dlouhý most, dominantu okolí na ostrov Bornholm, není nic moc. O bornholmu jsem kdysi slyšel, jak je to krásný a drahý ostrov na luxusní dovolenou, ale nějak to nechápu. Posekaná pole, na kterých je cítít močka z hnojení a osamělá stavení. No na dovolenou bych sem teda nejel.
Od sjetí z mostu najedeme na silný bočák, který nás doprovází až na spodní část ostrova.
Následuje ostrá levá, krátky brdek a deset kilometrů proti větru a 40km zpět na sever. Změna bočák fouká z druhé strany. Snažím se do sebe pravidelně cpát Powerbike tyčinky od Nutrendu, aby mi nedošlo. Další zatáčka je před stým kilometrem a konečně nám na chvíli fouká do zad, letí to přes čtyřicet. Snažím se srovnat si záda, ale opakuje se situace z Klagenu a jsou KO, na hrazdě vydržím tak 3k a pak se vždy musím protáhnout, rychlost se drží jakž takž nad 30. Přes most se vracíme k depu, ale ještě nás čeká menší okruh na pevnině a to je fakt pakárna, neustálé brzda plyn, zatáčky lítáma po různých cyklostezkách, no super. V depu jsem fakt šťastnej. Kolo přes 5:51h to si nepamatuju kdy sem jel naposled takhle slabej čas.

Vybíhám tradičně svižně, ale ouha. Trať běhu není zrovna placka, kostky, obrátky, louky, asfalt, štěrkové cesty. Je to fakt různorodá trať.A docela se houpe. Podaří se mi ztratit jeden CARBOSNACK a říkám si, že to bude v pohodě, že to dám i tak. Naivní představa, prodloužím pauzy mezi jednotlivými dávkami. Na 30.km jsem ještě za pěkných 2:29h, ale pak mi sekne a chvíli se projdu, nacpu do sebe gel a snažím se sebrat. Na 35.k se to zlepší a až do cíle už zase docela běžím.

Nakonec jsem tam za 10:46h. při maratonu 3:43h. Pecka je umístění, 12. v PRO, to fakt potěší. Hned po závodě vyrážíme, protože máme brzo ráno trajekt. Cesta až domů s přespáním a trajektem nám trvá nekonečných 24h. Jsem rád, že nejsem Švéd Mrkající

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.