upracovaný duben

3. května 2012 v 22:06 | ironman |  triatlonové vlákno
Jak napovídá nadpis, duben byl pro mě měsícem, kdy jsem se musel opravdu hodně věnovat svému zaměstnání, které mne a mojí rodinu živí. Kvůli práci jsem strávil hodně času v autě a když člověk vyjede ráno v 5h a domů se vrátí ve 23:30h tak prostě ten trénink nikam nenacpe.

Protože jsem byl hodně v práci, vypadlo mi několik plaveckých tréninků. Po dlouhé době jsem měl dva tréninkové týdny pouze s jedním plaváním. Hned to bylo na časech znát. Každopádně jsem si zase střihl oblíbenou kombinaci 2x1500m a obě jsem zvládl hluboko pod 24'. Za celý měsíc jsem stihl jenom 24k, takže nespokojenost.

Duben je tradičně měsícem, kdy hrají u většiny triatlonistů prim cyklotréninky a protože času jsem měl málo, snažil jsem se maximum věnovat kolu. A to ani ne tak objemově, jako spíše kvalitativně. Celkem 6 tréninků v deníku má poznámku KO. Celý měsíc, stejně jako ty předchozí, jsem trénoval na Tarmacu a až teprve poslední pátek v měsící jsem oprášil Felta. Celkově hodnotím svojí výkonnost na kole jako velmi dobrou. Na sebe a duben, bych skoro řekl jako skvělou Mrkající Jo a číslo je 810k.

Běh stále šidím jak můžu, tedy objemově. Z jedenácti tréninků byla na programu 7x kvalita. Žádný trénink nebyl pomalejší než 4:50'/k, prostě jsem z časových i zdravotních důvodů úplně zrušil klusy. Výživný byl například 20k dlouhý běh v tempu 4:18'/k. Celkové číslo 147k, není nejvyšší, ale výkonnost se neukazuje být špatná.

V dubnu jsem opět testoval výkonnost, nejprve na Nymburské desítce jsem to z plného tréninku odkusl za 38:30' a protože už v květnu mne čeká půlka v St.Poltenu, vyrazil jsem po letech na duatlon v Břehách. Běžecký výkon byl dle plánu tedy po 4'/k a cyklistických skoro 36k/h je pro mě velmi příjemným překvapením a novou dávkou motivace do další dřiny (hned v úterý jsem jí využil a práskl si hoooodně rychlé dlouhé kolo Usmívající se )

V květnu mě čeká ještě jeden běžecký test na 15k. První týden mám volný a budu pracovat z domova, takže takové malé soustředění. A 20.5. ostrý start na půlce v St.Polten, kam se opravdu hodně těším.

Nové tréninkové botky ZOOT KALANI

1 člověk ohodnotil tento článek.