závody v květnu a červnu

22. července 2011 v 17:07 | trenér |  závody
Po dubnovém trápení se začalo v květnu alespoň trochu blýskat na lepší časy. Ale popořadě, závodů nebylo málo, takže to vezmu letem světem :)

Po vloženém tréninkovém bloku začátkem května následoval Běh Kamenickým Šenovem. Jedná se o 6k dlouhý závod, který jsem navštívil už vloni, ale to byla forma jinde, takže letos do toho jdu s pokorou. Rozběhl jsem počáteční 1k dlouhé stoupání volněji a v následných převážně sebězích jsem se opět cítil docela komfortně. Celkově výkon v závodě nebyl žádná hrůza a protože soupeři nedorazili, klapla i bedna v kategorii za čas 22:20'.
Následoval další tréninkový blok, přeci jen Czechman, ale také IM Regensburg klepou na dveře.

Poslední květnovou neděli jsem jako tradičně stál na startu Běhu Okolo Máchova jezera, tentokrát bylo vše navíc umocněno tím, že se jednalo o jubilejní 40.ročník.
Nažhavení se projevilo na prvních mezičasech, 2k za 7:10', 3k za 11:10' a ještě na pětce to vypadalo, že plán zaběhnout pod 59' není nereálný. Běžím ve skupině a držím se zuby nehty, bohužel ale v závěru chybí objem a tak vadnu. Čas 59:11'. Zase taky žádná trága a hlavně pocity dobré.

No a už je tady červen a s ním Czechman. Přesun trati mě přilákal po roční pauze na start (prostě mě fakt sra..., že je kolo nesmyslně delší o 4km a běh kličkovaná po úzké lesní cestě no :))
Cítím se dobře, takže po startu vyrážím jako střela a ve vodě se nešetřím, nástup za první bojkou na osmistovce sice odpáře skupinku, ale oddělá i mne, takže se do ní po asi třech minutách úniku zase uctivě zařadím :)
Zrychlit si dovolím až na konci plavča a z vody lezu okolo 30.místa za 30'. Super čas mě nakopává a tak za to na kole beru a nešetřím se. Nová trať mi sedí, přes zimu jsem popracoval na trenažeru na technice šlapání a tak nezvykle frekvenčně točím. Ale přináší to ovoce, nepropadám se jako obvykle, ale naopak v druhé půlce i předjíždím. Navíc po prvním okruhu mám průměr 35k/h, což je super. V závěru kola tuhnu ale i tak dávám kolo za skvělých 2:38h.
Běh je pro mě tradičně lahůdka na závěr. Tentokrát ale nečekaně zkomplikován křečemi. Naštěstí pomáhájí na poslední chvíli vyžebrané solné tablety (díky všem sponzorům :)) a tak mohu stále běžet. Půlmaraton bych rád pod 1:30h, ale jak se ukazuje, ani takoví borci jako Vabr, Karel Zadák a nebo Matulič to nedají, takže je nakonec čas 1:36h asi úspěchem. V cíli jsem v pěkném čase 4:48:59hod jako 43.

O týden později pak stojím na startu Maxidek triatlonu, který je přesunutý do Doks. Tratě jsou pohodové 0,7-20-7. Čili pro mě jako dělané. Voda má ideální teplotu, nicméně i tak se plave v gumě. A je to fičák. Cítím, že regenerace ještě není u konce a tak to není ve vodě a ani na kole super výkon. Do kopce to prostě netáhne a s tím holt asi nic neudělám, únava tam prostě ještě je. Na běhu je pak taktika jasná, lesní pasáž na pohodu, aby se nohy zapracovaly a zbylých cca 4,5k do cíle včetně kopce to nakopnu a půjdu na krev. Taktika mi vychází, je to pěkný běžecký výkon s časem 27'. Perličkou pak je v cíli 3.místo v rámci MČR stavebníků :)

Poslední víkend v červnu jsem si naplánoval spolu s Mílou a Honzou start na hodinovce v České Lípě. Nikdy jsem jí neběžel a proč si neutrhnout snadný osobáček že :)
Po startu Honza tradičně zaspí, ale na 2.km mě má a začínáme se střídat. Každý táhne kilometr a pak odstřídá. Postupně mám 5k za 18:53' a 10k za 37:59'. Po 12.k začínám malinko vadnout a připadám si jako opička na gumě.Honza mi vždycky v zatáčce cukne a já ho na rovince seběhnu. Na 15.k jsme za pěkných 57:12'. 16k sice neklapne, ale bojujeme alespoň o 15800m. Poslední minutu Honzovi nastoupím a skvělě finišujeme. Nakonec mám o trochu více sil a vítězím za 15791m. Posledních 10' to ale fakt dost bolí.

Pro Honzu přiložena ještě jedna fotečka pro připomenutí Schován mezi zkušenými běžci za Mílou (č.58), zřejmě si vyprávějí o nemocech

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 David David | 23. července 2011 v 8:24 | Reagovat

Příště jedu do Lípy s vámi. Opičku na gumě jsem ještě neviděl. :-)

2 jmaselnik jmaselnik | 24. července 2011 v 11:49 | Reagovat

na tom kole jsi fakt zapracoval a pak že trenažér není k ničemu :-))) Budu Ti s Pavlikem držet palce v Regenu, dej tam na něj pozor :-)

3 trener trener | 24. července 2011 v 17:34 | Reagovat

Martine trenažer je pouze část mozaiky, byť rozhodně důležitá. Základem je ale změna techniky a návrat k frekvenčnímu stylu jízdy. Když jsem  se vloni po cca 8letech vrátil z 26" k 28" kolům, neuvědomil jsem si, že budu také muset změnit styl jízdy. To co jsem na malých kolech urval silou, na velkých prostě neurvu.
Třeba včera jsem jel 120k ve větru a kopečkách, svižně 32k/h a celý jsem to utočil na frekvenci okolo 95/'.

4 zombice zombice | 25. července 2011 v 14:52 | Reagovat

Ja bych nerek, ze Honza tradicne zaspal, ale ze ty jsi tradicne vyrazil jak blesk :-)

5 trener trener | 25. července 2011 v 17:44 | Reagovat

Mrkni na fotky, rozbíhal si to emerytama co maj 6 křížků na hřbetě. S těma startama musíme něco udělat, kdyby tam šla babka s nákupem, tak tě dá :P IM

6 trener trener | 25. července 2011 v 18:03 | Reagovat

Přidána pro Honzu jedna fotečka :P

7 zombice zombice | 29. července 2011 v 10:21 | Reagovat

No kdybych nevedel kde startuju, tak bych se na te fotce pomalu nenasel :-) Ale predemnou jsi vlastne jen ty a Mila, takze sem se az tak vzadu nedrzel ;-) Hned za zatackou sem Milu smiknul a bezel si celou dobu rovnomerne to svoje nez sem te vyzvednul a zacal kolotoc :-)

8 trener trener | 30. července 2011 v 11:21 | Reagovat

Jeee už i se zrakem má problémy, člověče ty se po tý třicítce fakt sypeš :P

9 Look-In Look-In | E-mail | Web | 19. června 2012 v 17:08 | Reagovat

Super blog ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.